Savonlinnan seudun Jyty ry:n jäsenkortilla alennuksia:

Muistakaa käyttää jäsenetuja, että saamme ne säilymään!

Alla olevista liikkeistä saat –10 % alennuksen
normaalihintaisista tuotteista:

• Intersport Urheiluliike
  • Muotitalo Puki
  • MarTiina K Oy, Kerimäki
  • Kauneushoitola Ruusunen (Olavinkatu 44, Possentornit 2. krs)
  • – 10 % alennus kaikki kasvohoidot, kestopigmentointi, Neurosonic-ja Bemerterapia sekä Gryo Huippukylmä hoidot, rentoutuskellunta, sekä parturi-kampaamossa hiusten värjäys. Ryhmät saavat erikseen ryhmäalennuksen (esim. polttarit, pikkujoulut yms.) Alennuksia ei voi hyödyntää lahjakorteilla eikä jo tarjouksessa oleviin hoitoihin.
  • Timanttiset/ Kulta-Center Savonlinna
  •  Kaikki tuotteet – 10 %, poislukien älykellot, sepäntyöt ja lahjakorttiostot. Myöntämämme alennukset koskevat toimipisteitä Savonlinnassa.

MATIN MONTTU, Olavinkatu 45, Savonlinna

• Jäsenkorttia näyttämällä saa alennusta esim. normaalihintaisista kengistä -12 %.

NAHKATAVARA Savonlinna

• kaikki normaalihintaiset tuotteet -20 %

KoneWerstas

• Arkilounas hintaan 12,20 € (koodilla 178 Jyty)

EASY FIT

•  EASYFIT tarjoaa Jytyn jäsenille kaikkiin asiakkuuksiin maksuttoman aloitusmaksun! Aloitusmaksu on normaalisti 29,90 euroa. Saat aloitusmaksutarjouksen koodilla JYTY24Y suoraan verkkokaupassa syöttämällä koodin alennuskoodikenttään. Jäsenkortti tulee kuitenkin näyttää ensimmäisellä käyntikerralla kulkutunnistetta noutaessa. Linkki verkkokauppaan  https://shop.easyfit.fi/savonlinna/index.php?func=training_card

MUISTA myös nämä Jytyliiton edut:

Jäsenvakuutukset

IF-vakuutusyhtiö: vapaa-ajan tapaturma ja matkustajavakuutus, ammatillinen vastuu- ja oikeusturvavakuutus.

Jytyn lomamökit

Ammattiliitto Jytyn jäsenenä voit vuokrata viihtyisiä ja jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Vuokra-aika on yksi viikko, mutta hiljaisina aikoina myös viikonloput. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai, Tahkolla perjantai. Jytyn jäsenyys tarkistetaan mökkiä varatessa.

Majoitus
Lukuisat hotellit ja majoitusliikkeet myöntävät Jytyn jäsenille etuja ja alennuksia.

• GreenStar Hotellit
  • Holiday Club Resorts Oy
  • Kämp Collections Hotels
  • Santa´s Resort & Spa Hotel Sani (Kalajoki)
  • Sokos Hotellit
  • Suomen Hostellijärjestö
  • White Dream Center

CityShoppari

Ammattiliitto Jytyn jäsenet ja Jytyyn liittyvät uudet jäsenet saavat nyt jäsenetuna CityShoppari 2021 -sovelluksen. Mobiilisovellus toimii kännykässä, ja se on jäsenille ilmainen. CityShoppari-etu on tarkoitettu vain Jytyn työvoimajäsenille, joten kannatusjäsenet eli eläkeläiset eivät voi ottaa etua käyttöön.

CityShoppari-sovelluksella saat noin 300 yrityksen 1 000 etua, jotka ovat hyödynnettävissäsi jopa 2000 liikkeessä ympäri Suomea.

Laivamatkat

• Eckerö Line
  • Tallink Silja
  • Viking Line