Savonlinnan seudun Jyty ry:n jäsenkortilla alennuksia:

Muistakaa käyttää jäsenetuja, että saamme ne säilymään!

Elokuvaliput

5€/jäsen/2 lippua. Yhdistyksen kotisivuilla ilmoitetaan milloin ja mistä lippuja on saatavilla.

Smartum liikunta- ja kulttuurisetelit

Yksi nippu (10kpl) /jäsen, jäsenen omavastuu 25€ (arvo 5€/1 lippu). Yhdistyksen kotisivuilla ilmoitetaan milloin ja mistä lippuja on saatavilla.

Paikalliset musiikkitapahtumat (mm. Elojubilee, St. Olaf Summerfest, Ooppera)

• Yhdistyt sponsoroi 10 € jäsenen lipun hinnasta kuittia vastaan. Lippu siis maksetaan ensin itse. HUOM! 1 lippu/jäsen/vuosi

Hupirannekkeet

• Yhdistys sponsoroi mihin tahansa huvipuistoon tai eläintarhaan jäsenen pääsylipun/rannekkeen hinnan. Ranneke/lippu maksetaan ensin itse, jonka jälkeen sen saa kuittia vastaan rahastonhoitajalta (katso yhteystiedot). Kuitit tulee toimittaa joko sähköisesti tai postitse. HUOM! 1 ranneke tai pääsylippu/ jäsen/ vuosi. Etu koskee vain yhden päivän rannekkeita/lippuja.

Teatteri, kesäteatteri ja Putkinotko

• Lipun hinnasta -8 €/jäsen/kerta. Kirjoita listaan laskutusta varten nimi, käyntipäivä ja jäsenkortin numero. Alennus ei koske vierailunäytöksiä.

Teatteri Myllyn

• Lipun hinnasta alennus on -7 €. Muista merkitä nimi, käyntipäivä ja jäsenkortin numero.

Kellarpellon tennis- ja squaskeskus

• saat alennusta 3 €/kerta, nimi listaan, käyntipäivä ja jäsenkortin numero.

Kruunupuisto (Punkaharju)

• yhdistys sponsoroi kylpylä - tai sali/jumppalipusta 3 €/kerta/jäsen, erotuksen maksat omavastuuosuutena. Nimi listaan, käyntipäivä ja jäsenkortin numero.

Pikku-Saimaa

• uimahalli/kuntosali/vesijumppa yhdistys sponsoroi 3 €/kerta, loppuosan maksat itse omavastuuosuutena. Merkitse hallilla olevaan Savonlinnan seudun Jyty ry:n listaan nimi, käyntipäivä sekä jäsenkortin numero.
    Sama etuus koskee myös Kerimäen liikuntahallin, Kuntosali Hikipisaran (Savonranta) ja Punkaharjun Siltavahdin liikuntatilojen kuntosalin käyttöä

Timanttiset/ Kulta-Center Savonlinna

• Kalevala koru -20 %
  • ​Kellot -20 %
  • Kulta- ja hopeakorut -20 %
  • Lahjatavarat -20 %
  • Pöytähopeat -20 %
  • Nomination -20 %
  • Lumoava-korut -20 %
    Alennus koskee normaalihintaisia tuotteita. Alennus ei koske Pandora, Michael Kors ja Guess tuotteita, kulta- ja kellosepäntöitä/korjauksia eikä ostaessasi lahjakorttia. Myöntämämme alennukset koskevat toimipisteitä Savonlinnassa.

Alla olevista liikkeistä saat –10 % alennuksen
normaalihintaisista tuotteista:

• Intersport Urheiluliike
  • Puki Muotitalo
  • Muoti & Muoto Oy
  • Parturi-kampaamo Sigrid, Karjalantie 8
    – 10 % alennus väri+leikkaus paketti
  • Kauneushoitola Ruusunen (Olavinkatu 44, Possentornit 2. krs)
    – 10 % alennus kaikki kasvohoidot, kestopigmentointi, rentoutuskellunta, suolahuone ja infrapunasauna sekä parturi-kampaamossa hiusten värjäys. Ryhmät saavat erikseen ryhmäalennuksen (esim. polttarit, pikkujoulut yms.) Alennuksia ei voi hyödyntää lahjakorteilla eikä jo tarjouksessa oleviin hoitoihin